کارت عابر بانک ترکیه

همان‌طور که می‌دانیم بانک‌های یک کشور همه و همه تحت نظارت بانک مرکزی آن کشور هستند. سیاست‌های کشور تصمیم می‌گیرد که بانک نسبت به متقاضیان افتتاح حساب چگونه برخوردی داشته باشد. با این وجود بانک‌های ترکیه، رویکردی متفاوت از یکدیگر دارند. 


بانک‌هایی هستند که به افراد خارجی حتی با وجود داشتن کارت اقامت، امکان افتتاح حساب نمی‌دهند و در برابر آن‌ها بانک‌هایی هم هستند که به افراد خارجی حتی بدون اقامت، با صلاحدید رئیس بانک این امکان را می‌دهند. حالا با این تفاسیر، سقف مجاز جابه‌جایی و برداشت پول در ترکیه چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال، بگذارید ابتدا بانک‌های ترکیه که امکان افتتاح حساب برای ایرانیان دارند را بررسی کنیم.


باز کردن حساب بانکی در ترکیه برای ایرانیان از این رو وسوسه برانگیز است که می‌دانند با داشتن یک حساب در این کشور، می‌توانند به زنجیره بین‌المللی بانکداری متصل شوند و جا به جایی‌های بین‌المللی داشته باشند. بانک ملت استانبول با سرمایه ایرانیان فعالیت می‌کند و باز کردن حساب در آن به هیچ وجه کار دشواری نیست ولی صدور کارت عابر بانک از این بانک امکان پذیر نیست. از همین جهت ایرانیان بانک‌های دیگری مثل «ایش بانک» و «زراعت بانک» را انتخاب می‌کنند.


موارد مورد توجه قبل از سفارش مستر کارت فیزیکی ترکیه قابل شارژ شامل موارد زیر میباشد:

  1. از این کارت نباید در سایت های شرط بندی و غیر اخلاقی استفاده نمود
  2. مستر کارت قیزیکی ترکیه به صورت کارت فیزیکی می باشد و اطلاعات کارت شامل : شماره کارت | CVV | Expire Date  بر روی کارت درج شده است
  3. زمان فعال بودن کارت ۴ سال است
  4. این مسترکارت فیزیکی قابلیت پرداخت های تکرار شونده و مستمر را دارد مانند گوگل ادزوردز (Google Adwords) | پرداخت آبونمان هاست و دامنه
  5. شما در یک زمان فقط ۱ کارت فعال فیزیکی میتوانید داشته باشید
  6. پین کد ۴ رقمی برای استفاده از P.O.S  و ATM در پاکت به صورت پلمب تحویل داده میشود
  7. بدون کارمزد پرداخت به ارزهای مختلف
  8. در زمان سفارش کارت Billing Address  برای صاحب مسترکارت فیزیکی ارسال میشود
  9.  نام دارنده بر روی کارت حک نمیشود  ولی در پنل اینترنت بانک درج شده و در صورت نیاز به درج نام قابل استفاده میباشد
  10. کارت قابلیت کارت به کارت و یا جابجایی وجه درون بانکی را دارد
  11. هزینه نگهداری سالانه ۰ دلار میباشد .

 

Comments

Popular posts from this blog

چگونگی افتتاح حساب شرکت در ترکیه

چگونه از ایران افتتاح حساب بین المللی در ترکیه داشته باشیم