افتتاح حساب در زراعت بانک

در صورتی که مسئله اقساط آنلاین را در محلی از راه دور تجربه کرده باشید یا مشکل ارسال و پذیرش وجه نقد از ملل مختلف را داشته باشید ، متوجه می شوید که برای ایرانیان دشوار است که یک حساب را باز کنید و یک ارتباط مالی جهانی و بسیاری از موارد دیگر را ایجاد کنید. زمان آن است برای همه اهداف و اهداف غیر قابل تصور است. ملاحظات.

شما با این حساب می‌توانید صاحب ویزاکارت یا مسترکارت به نام شوید و از تمام خدماتی که یک کارت اعتباری معتبر دارد، استفاده کنید
طبق جدیدترین آمارهای های انجام شده در سال 2019 ، فعالیت های تجاری این بانک با بیش از 150 سال تجربه ، به مهمترین بانک ترکیه تبدیل شده است. این موقعیت یابی با ارائه انواع کمک های مناسب و متنوعی به ساکنان ترکیه و سایر اتباع دورافتاده و بالا بردن بالاترین سطح وفاداری مصرف کننده انجام می شود.

 
مزایای افتتاح حساب ترکیه
همواره کشور ترکیه به عنوان یکی از برترین قطب‌های توریستی و تحصیلی دنیا و یکی از مناطق مهم تجاری در آسیا، در مرکز توجه شهروندان ایرانی بوده است. طی سال‌های اخیر با اضافه شدن امکان کار دانشجویی، امکان اخذ اقامت پس از تحصیل در ترکیه و امکان خرید ملک و دریافت پاسپورت و حقوق شهروندی ترکیه  این کشور به محل مطمئن سرمایه‌گذاری و پیشرفت ایرانیان بیشتری تبدیل شده است.
به طور کلی افتتاح حساب در ترکیه شامل مزایای زیر برای شما می‌گردد:
امکان باز کردن حساب سپرده بین‌المللی و دریافت سود
امکان دریافت کردیت‌کارت معتبر بین‌المللی و قابل استفاده در سراسر دنیا
امکان مدیریت حساب اینترنتی بدون نیاز به حضور در ترکیه
امکان انتقال وجه بین‌المللی از طریق صرافی و سیستم سوئیفت (تبادلات بین‌‌ بانکی)
امکان دریافت وجه به صورت مستقیم و به نام صاحب حساب از سایر بانک‌های بین‌المللی
امکان استفاده از کارت اعتباری برای خرید اینترنتی از وب‌سایت‌های خارجی
امکان استفاده از کارت اعتباری برای خرید حضوری در سراسر دنیا از طریق دستگاه‌های Pos
امکان دریافت ارز نقدی از دستگاه‌های ATM در سراسر دنیا

چرا بهتر است برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه , زراعت بانک را انتخاب کنید؟
 زراعت بانک در زمینه بانکداری خرد، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری و وام مسکن فعالیت می کند. همچنین زراعت بانک دارای بیش از ۱۰۰۰ شعبه در ترکیه است و دفتر اصلی بانک در استانبول و محله بشیکتاش قرار دارد.
 کارت های زراعت بانک یکی از بهترین نوع کارت های ترکیه به شمار می آید. شما با داشتن این کارت می توانید در تمام دنیا به راحتی از تمام فروشگاه های آنلاین ترکیه خرید کنید، از دستگاه های خودپرداز پول دریافت کنید و به
 راحتی بلیط و هتل خود را رزرو و پول آن را پرداخت کنید.


Comments

Popular posts from this blog

چگونگی افتتاح حساب شرکت در ترکیه

کارت عابر بانک ترکیه

چگونه از ایران افتتاح حساب بین المللی در ترکیه داشته باشیم