چگونگی افتتاح حساب شرکت در ترکیه


با ثبت نام حساب بانکی در ترکیه دفتر شرکت افتتاح می شود. این نوع از حساب ها نیازی به مجوز تنظیم ندارند. شما در طول مدت زمان ثبت نام یک حساب شرکتی در ترکیه ، سرمایه سازمان را در یک حساب ذخیره می کنید. این حساب می تواند ویزا کارت دریافت کند ، اما مبلغ آن به گردش مالی مربوط به پول سازمان وابسته است

در گذشته ، منابع اشاره به کارتهای بانکی دارد. علیرغم استفاده از فروشگاه هایی برای خرید کالا ، خرید آنلاین را از مقاصد عمدتا خارج و مقصد ترکیه انجام دهید.


نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که برای انجام هر کار تجاری به یک شماره مالیاتی در ترکیه نیاز دارید. این شماره هزینه به زبان ترکی Vergino No Marasi خوانده می شود. به این ترتیب ، برای باز کردن یک حساب در ترکیه ، ابتدا باید یک شماره مالیاتی دریافت کنید. در حال حاضر ما باید درک کنیم که چگونه می توانیم یک شماره ارزیابی را بدست آوریم؟ برای انجام این کار ، باید از دفتر مهم نزدیک به محل زندگی خود بازدید کنید. پیدا کردن یک اداره ورگی نزدیک به محل زندگی شما یک امر فوق العاده اساسی است. شما فقط باید از طریق وب جستجو کنید و نزدیکترین دفتر راهنما را کشف کنید و به آن بروید. در پی مراجعه به دفتر مربوطه و نشان دادن هویت خود ، کارت A5 به شما داده می شود که باید دور آن را دور بزنید. برنامه های کاربردی موجود در این ساختار شامل نام و نام خانوادگی نامزد و افراد آنها ، شماره تلفن مورد استفاده در ترکیه و یک مکان است. نکته ای که باید بدانید این است که مکانی که شما در این ساختار می نویسید فرقی نمی کند که محل همان جا باشد. می توانید محل اقامت گاه را که در آن مانده اید تنظیم کنیددر ادامه بعد از تکمیل این برگه و امضا کردن آن، آن را تحویل می دهید و پس از انتظار مدت زمانی حدود ۵ دقیقه، شماره ی مالیاتی خود را دریافت خواهید کرد. اطلاعات مالیاتی شما بر روی یک برگه ی A5 ثبت و به شما تحویل داده شده که باید آن را همیشه نگهداری نمایید.


Comments

Popular posts from this blog

کارت عابر بانک ترکیه

چگونه از ایران افتتاح حساب بین المللی در ترکیه داشته باشیم