چگونه از ایران افتتاح حساب بین المللی در ترکیه داشته باشیم

اگر شما هم به مشکل پرداخت آنلاین بر روی سایت‌های خارجی را دارید یا مشکلات ارسال و دریافت پول از کشورهای دیگر را داشته‌اید می‌دانید که افتتاح حساب و راه‌اندازی یک ارتباط بانکی بین‌المللی برای ایرانیان به صورت راحت نیست و عملا در خیلی از موارد ممکن به نظر نمی‌رسد.
 افتتاح حساب بین‌المللی به نام شما در بانک معتبر و خوش‌نام زراعت بانک ترکیه یکی از خدماتی است که می توانید از موسسات ایرانی دریافت کنید. مزیت بزرگ این حساب های بانکی، اتصال به کارت اعتباری و امکان انجام تراکنش‌های آنلاین است.
شما با این حساب می‌توانید صاحب ویزاکارت یا مسترکارت به نام شوید و از تمام خدماتی که یک کارت اعتباری معتبر دارد، استفاده کنید.
براساس آخرین آمار ارائه شده در سال 2019، زراعت بانک با بیش از 150 سال سابقه، عنوان ارزشمندترین بانک ترکیه را از آن خود کرده است. این رتبه به واسطه ارائه خدمات مناسب و متنوع به شهروندان ترک و سایر اتباع خارجی و کسب بالاترین میزان رضایت‌مندی مشتریان آن به دست آمده است.

به طور کلی افتتاح حساب در ترکیه شامل مزایای زیر برای شما می‌گردد:
امکان باز کردن حساب سپرده بین‌المللی و دریافت سود
امکان دریافت کردیت‌کارت معتبر بین‌المللی و قابل استفاده در سراسر دنیا
امکان مدیریت حساب اینترنتی بدون نیاز به حضور در ترکیه
امکان انتقال وجه بین‌المللی از طریق صرافی و سیستم سوئیفت (تبادلات بین‌‌ بانکی)
امکان دریافت وجه به صورت مستقیم و به نام صاحب حساب از سایر بانک‌های بین‌المللی
امکان استفاده از کارت اعتباری برای خرید اینترنتی از وب‌سایت‌های خارجی
امکان استفاده از کارت اعتباری برای خرید حضوری در سراسر دنیا از طریق دستگاه‌های Pos
امکان دریافت ارز نقدی از دستگاه‌های ATM در سراسر دنیا

موارد فوق تنها برخی از نکاتی هستند که در انتخاب کارت اعتباری باید به آنها توجه کنیم. بنابراین بهتر است قبل از افتتاح حساب به نکاتی که در مقاله توضیح دادیم توجه کنید و اطلاعات لازم را کسب کیند تا از بروز هر نوع مشکل و محدودیت در پرداخت یا واریز جلوگیری شود


در پایان، باید این نکته را بگوییم که هرکس ترجیح می‌دهد برای تجارت بین‌المللی خود و افتتاح حساب بانکی در خارج از کشور، به روش متفاوتی عمل کند. برخی خود به کشور مقصد سفر می‌کنند، برخی وکالت خود را به موسسه یا وکیل معتبری می‌سپارند، برخی شرکت ثبت می‌کنند و حتی برخی اقامت کشور مقصد را می‌گیرند.

Comments

Popular posts from this blog

چگونگی افتتاح حساب شرکت در ترکیه

کارت عابر بانک ترکیه